Vaša košarica je trenutno prazna!
Tvrtka Infomaas d.o.o. se obvezuje isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom, odnosno kompletnu kako je isporučio distributer.
Obje strane su svjesne da je nemoguće osigurati da su sve hardverske i softverske komponente navedene u cjenicima 100% ispravne i međusobno kompatibilne, s obzirom na današnje stanje tehnologije.
Prilikom traženja jamstva od prodavatelja, neispravna komponenta mora biti priložena sa svim potrebnim dodacima koji su došli s uređajem, uz kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Također mora biti naveden detaljan opis problema kako bi se olakšala provjera samog proizvoda.
Tvrtka Infomaas d.o.o. dužna je dostaviti propisani obrazac ukoliko Infomaas d.o.o. prouzročio kvar na proizvodu. Detalji će biti navedeni u opisu kvara, uz serijski broj i vrstu proizvoda proizvođača.
Osim ako nije drugačije navedeno u cjeniku za naznačenu grupu artikala, zamjena dijelova prije provjere točnosti navodnih nedostataka nije moguća (npr. u slučaju reklamacije, artikl se zamjenjuje jedan za jedan unutar jamstvenog roka. Reklamacije poslane paketskom dostavom moraju biti pažljivo zapakirane u karton. Reklamacije koje su neadekvatno pakirane ili imaju očita mehanička oštećenja, prodavatelj neće uvažiti. Bit će vraćene o trošku pošiljatelja. Proizvod je moguće vratiti ili zamijeniti unutar 14 dana ako niste zadovoljni proizvodom. Povrati se ne prihvaćaju za artikle s kojima se ne može rukovati kao su novi, uključujući pisače, monitore, računalni softver, stolna i prijenosna računala, tablet računala, mobilne telefone i pametne uređaje (mješavina rabljenih predmeta, nepovratnih predmeta u izvornom stanju). Jamstvo za pisač istječe kupnjom pisača i korištenjem zamjenskih tinti umjesto originalnih tinti koje preporučuje proizvođač. Proizvodi dobiveni na poklon od tvrtke Infomaas d.o.o. nemaju garanciju.
Jamstvo ne pokriva oštećenja i kvarove nastale nepažljivim i nestručnim rukovanjem. U slučaju nezakonitog popravka uređaja ili popravka od strane neovlaštene treće strane, kupac gubi pravo na potraživanje jamstva. Kupcu se savjetuje da proizvod preda u ovlašteni servis radi rješavanja jamstva ukoliko proizvod posjeduje jamstveni list ovlaštenog servisa. Infomaas d.o.o. proslijeđuje proizvode samo ovlaštenim serviserima.
Kada kupac podnese nepotpun jamstveni zahtjev ili prijavi proizvod koji nije kupljen u Infomaas d.o.o. kao jamstveni zahtjev, kupcu se obračunavaju sati utrošeni za izvršenje narudžbe prema važećem cjeniku usluga. Cjenik naših usluga možete provjeriti u našem odjelu za podršku telefonom ili slanjem e-pošte na support@infomaas.com. Infomaas će na zahtjev kupca naplatiti usluge za sve proizvode koji nemaju jamstvo. Potrošač dobiva novo jamstvo ako se proizvod zamijeni.
Jamstvo ne utječe na prava kupca temeljem zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.
Uz svaki račun priložen je Jamstveni list koji sadrži upute o jamstvu.
Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
RADNO VRIJEME ZA PRIJEM REKLAMACIJA PON-PET od 08 do 16 sati.
Provjerite postoji li ovlašteni servisni centar u vašoj regiji u slučaju kvara proizvoda. Predlažemo da odnesete proizvod ovlaštenom serviseru zajedno s jamstvom kako bi se problem mogao riješiti što je prije moguće.
Infomaas d.o.o. Odjel korisničke podrške Kontakt podaci
Ukoliko proizvod šaljete kurirskom službom, pošaljite ga na adresu:
Ime tvrtke: Infomaas d.o.o.
Company address : Ul. Antuna Branka Šimića 17, 21000 Split, Croatia